2016. szeptember 15., csütörtök

Jennifer L. Armentrout - Gamble testvérek (1.) - IDEIGLENESEN NEM MŰKÖDIK A LINK!!


Madison Daniels kölyökkora óta rajong bátyja legjobb barátjáért, Chase Gamble-ért. Mindenki úgy véli, tökéletes párt alkotnának, ám van két komoly probléma: egyrészt Chase megfogadta, soha nem kezd komoly kapcsolatot, másrészt négy évvel korábban, egyetlen éjszakára túllépték a barátság határát, és azóta állandóan civakodnak.

Madison bátyjának esküvőjén azonban mindkettejüknek részt kell vennie, ezért erre a hétvégére tűzszünetet hirdetnek az ifjú pár kedvéért. Ám a nyugalomnak vége, amikor kiderül, hogy szervezési hibák miatt két éjszakát kénytelenek összezárva tölteni egy nászutas-lakosztályban. Ráadásul sorra történnek a „balesetek”, amelyekkel a kedves család próbálja bebizonyítani, hogy a két fiatal közötti szenvedély másra is jó lehet, mint állandó harcra. Hacsak Madison és Chase előbb meg nem fojtja egymást…

18+

LETÖLTÉS Jennifer L. Armentrout - Gamble testvérek : Vetkőzik a tanú
IDEIGLENESEN NEM MŰKÖDIK A LINK!!

10 megjegyzés:

  1. Sziasztok. Valaki eltudná nekem kuldeni.
    email címem ketti28@freemail.hu
    Koszonom

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok.nekem is el küldené valaki email címem macikam29@gmail.com köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  3. Szia, elküldenéd nekem a csaki.viktoria@gmail.com címre? Köszi

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok.nekem is el küldené valaki email címem andykurti.ak@gmail.com Előre is köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  5. Szia. El tudnád nekem is küldeni?
    sanyiniki1993@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok valaki esetleg eltudná nekem küldeni ezt a könyvet ?
    reginabinyai@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Valaki el tudná küldeni ezt a linkeket? tothteddy197401@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok! Valaki el tudná küldeni a könyvet nekem is? hiorychan@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok! Valaki nekem is el tudná küldeni a könyvet? hmercz11@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Szia nekem is elküldenéd kérlek?
    korpadyfanny@gmail.com
    Köszi

    VálaszTörlés