2016. október 19., szerda

Leiner Laura - Bexi Sorozat 5.: Valahol ( IDEIGLENESEN NEM MŰKÖDIK A LINK!! )

Márk vagy Tomi? Bexi sokáig azt gondolta, hogy ez a kérdés nem létezik: Márkkal való kapcsolata már a múlté. A legutolsó szakításuk óta eltelt időben Bexi élete végre nyugvópontra jutott, és ebben fontos szerepe volt Tominak is az Üres Utcák együttesből. A nyári turné azonban felforgatott mindent a zenészek életében. 
Fesztiválok, koncertek, fülledt turnébusz, őrült bulik Aszádékkal, zsarolás… Valahol a Balaton-parton.

LETÖLTÉS - IDEIGLENESEN NEM MŰKÖDIK A LINK!!


A 'Bexi' sorozat többi része

216 megjegyzés:

  1. Hello!
    Valamiért nem sikerül letöltenem a L.L.: Valahol c. könyvét, esetleg eltudnád nekem küldeni e-mailen?
    Előre is köszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Légyszi nekem is küldjetek el boeryvica@gmail.com címre

      Törlés
    2. nekem is légyszi stankovic.ivan1973@gmail.com

      Törlés
    3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    4. Sziasztok! Ezen a linken le lehet. Fura, de megszokható
      https://drive.google.com/file/d/0B-yw6Xgd0kRaZXMtT0hsa3JVd0E/view

      Törlés
    5. Nekem is küld el légyszi néven
      baloghniki10@gmai.com

      Törlés
    6. valaki nekem is eltudja küldeni esetleg? :)
      veronikadino@gmail.com

      Törlés
    7. Sziasztok
      Valaki nekem is elküldené?
      Köszi

      Törlés
    8. bolyki.a@gmail.com

      Köszönöm

      Törlés
    9. Halii. Valaki elküldené nekem is a valahol t?
      A Horvathlili27@gmail.com Emailcímre?
      Elöre is köszii

      Törlés
    10. Sziasztok! Valaki elküldené nekem is a Valahol-t? A peresniki@gmail.com nevű emailcímre? Előre is köszönöm.

      Törlés
    11. Sziasztok!Valaki nekem is elküldené a zsofitukacs@gmail.com email címre?Előre is köszi.

      Törlés
    12. Sziasztok! Nekem is eltudná valaki küldeni? Előre is köszi! Az email címem: kittip425@gmail.com

      Törlés
    13. Bocsi 3 evvel kesobb irok😁 valakinek megvan? Nekem se megy a valahol

      Törlés
    14. Valaki küldje nekem is légyszi

      Törlés
    15. Valaki nekem is el tudja küldeni? eszter083126@gmail.com

      Törlés
    16. Sziasztok! Nekem is kéne a valahol.

      Törlés
    17. Hali!Nekem is kéne.
      arpasdora16@gmail.com

      Törlés
    18. Valaki nekem is eltudja küldeni? emeseszenasi123@freemail.hu címre

      Törlés
    19. Valaki eltudnád küldeni 😘? benczemse2001@gmail.com

      Törlés
    20. Valaki nekem is eltudja küldeni? djanovszky@gmail.com címre.Előre is köszönöm.

      Törlés
    21. Nekem is kuldje valaki kérlek szépe

      Törlés
    22. Valali nekem is elküldi?
      damonslvtr1864@gmail.com

      Törlés
    23. Sziasztok! Nekem is elküldenétek? fumacs.vivien@gmail.com

      Törlés
    24. Sziasztok! Olvastam a kommenteket és nem szertné valaki nekem is elpasszolni a könyvet? (Már ha senki sem veszi tolakodásnak) Előlre is köszi!
      U.I.: Az E-mail címem: zsebeboglarka@gmail.com

      Törlés
    25. Sziasztok nekem is eltudná küldeni valaki? A galjanka11@mail.com - ra?

      Törlés
    26. Sziasztok! Valaki nekem is el tudná küldeni? h.viki09@gmail.com

      Törlés
    27. Nekem is el küldené valaki!? Leccii!!!! Nem tudom le tölteni... Nagyon köszönöm ha valaki el küldené nekem!!! ����❤️

      Törlés
    28. Nekem is légyszi! anitafazekas07@gmail.com

      Törlés
    29. Legyszi nekem is küldje mar el valaki
      zsofi.egyed@gmail.com

      Törlés
    30. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    31. Valaki küldje el nagyon fontos :(

      Törlés
    32. Valaki kérem : huhhpolla@gmail.com

      Törlés
    33. Nekem is pls aarcson@gmail.com

      Törlés
    34. NEKEM IS AZ mluca1480@gmail.com

      Törlés
    35. Hali valaki nekem is attudna küldeni monikafarcas3@gmail.com - ra köszönöm előre is❤️

      Törlés
    36. valaki nekem is küldje el légyszi-légyszi ravasz.nori@gmail.com

      Törlés
    37. eszter083126@gmail.com címre

      Törlés
    38. Valaki nekem issssss😭😭😭🙏🙏🙏 viszockijkarolina07@gmail.com

      Törlés
    39. Valaki nekem is áttudná küldeni az e-mailemre?
      (bexifan08@gmail.com)Előre is köszönöm!

      Törlés
    40. Valaki nekemis kérlek? Az e-mailem: benczesara08@gmail.com. Megköszönném!

      Törlés
    41. Valaki nekem is eltudna küldeni?
      fulopszivi97@gmail.com

      Törlés
    42. ha valaki esetleg megkapta valami csoda folytan, konyorgom kuldje el! nagyon megkoszonnem.
      reiszdominika@gmail.com

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. nekem sem engedi a google drive nem engedi:(

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok:)
    Sajnos nem.tudom letölteni a Valahol c. Könyvet :(
    Esetleg eltudna valaki küldeni nekem e-mailben?
    biakozma19@gmail.com
    Előre is köszönöm ha valaki elküldi nekem:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem tudom letolteni... ������

      Törlés
    2. Valaki elküldené légyszives 😭 éjjel nappal ezt olvasom nem tudom, hogy döntött Bexi és ez nagyon zaklat . Minden oldalt átnéztem de egyiken sem lehet letölteni. Komolyan ha valaki elküldi akárhol vagyok odamegyen hozzá és megcsókolom😂 (nem szószerint) Szóval nagyon kéne előre is köszi🙂

      Törlés
  5. Sziasztok. Átküldené valaki az e-mailomra? szilvafa300@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Nekem sem megy a letöltés .

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok! Nekem sem engedi. Valaki at tudna kuldeni a bedicy@yahoo.com -ra. Elore is koszonom

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok! Itt letudjátok tölteni a Valaholt:
    https://drive.google.com/file/d/0B-yw6Xgd0kRaZXMtT0hsa3JVd0E/view

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Szia! Eltudnád küldeni a valahol c. könyvet emailben?
      elizahuber@citromail.hu

      Törlés
  9. Sziasztok!
    NEkem is el tudná valaki küldni LL Valahol című könyvét?
    hedi.minden96@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Valaki nekem is tudja küldeni a valaholt? fodorvikib@gmail.com előre is köszi

    VálaszTörlés
  11. Valaki el tudja kuldeni a valaholt a blavinia29@gmail.com elore is koszi

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok,valaki elküldené nekem is??e-mail címem: slytheringirl04@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok.. Lehetséges lenne hogy nekem is elküldjék? Előre is köszönöm! Emailom: osangaby2005@freemail.hu

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok nekem is elküldené valaki? Előre is köszönöm! :) Email: kurunczivivcsi@freemail.hu

    VálaszTörlés
  15. Valaki eltudná nekem is küldeni a Valahol-t ezen az email cimen: sarkozibogika@gmail.com

    VálaszTörlés
  16. Nekem is el tudná küldeni valaki a Valaholt és az Egyszert e-mailben?! A címem: kubikbeka03@gmail.com Előre is köszi!!

    VálaszTörlés
  17. Nagyon hálás lennék ha nekem is elküldené valaki erre az E-mail címre : matedora53@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok! Én sem tudom letölteni! Valaki át tudná küldeni? horvath.dora93@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. sziasztok nekem se engedi valaki elküldi nekem e-mailen ?? hfedra1999@gmail.com elöre is köszi

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok el tudna valaki kuldeni a valaholt es az egyszert e-mailen: n.dory98@gmail.hu
    Előre is koszonom.

    VálaszTörlés
  21. Sziasztok! Én is örülnék, ha elküldené valaki a pdf-et az e-mailemre. szabobernadett98@gmail.com

    VálaszTörlés
  22. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok valaki el tudná nekem is küldeni? beatabalint984@gmail.com
    Előre is köszönöm :)

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok valaki el tudná nekem is küldeni? beatabalint984@gmail.com
    Előre is köszönöm :)

    VálaszTörlés
  25. Valaki eltudná küldeni az email címemre a valahol-t? Pls :)
    degovicslaura@gmail.com

    VálaszTörlés
  26. Valaki el tudnád küldeni LL valahol e-mailben? Email:kata.comanita@gmail.com

    VálaszTörlés
  27. Valaki nekem is el tudná küldeni lécci LL valahol-t? Köszönöm előre is!
    Email: emiliakatona98@gmail.com

    VálaszTörlés
  28. Én is nagyon nagyon megköszönném ha valaki el tudná nekem küldeni!
    Email: nikcu2000@gmail.com

    VálaszTörlés
  29. Nekem is el tudná valaki küldeni a L.L. Valahol c. könyvet?
    gorogdia2004@gmail.com

    VálaszTörlés
  30. ITT LETÖLTHETŐ
    https://drive.google.com/file/d/0B-yw6Xgd0kRaZXMtT0hsa3JVd0E/view

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm.Azt hiszem bele is őrültem volna ha nem tudom meg hogy mi történik tovább.

      Törlés
    2. Köszi ez nekem is jól jött!

      Törlés
  31. Sziasztok!
    A 6 rész, az Egyszer valakinek megvan már?

    VálaszTörlés
  32. morecsilla0413@gmail.com2018. június 15. 5:33

    Valaki esetleg nekem is el tudná küldeni?

    VálaszTörlés
  33. Valaki el tudná küldeni nekem a Valaholt?
    simonrebeka@index.hu
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  34. Nekem is eltudná valaki küldeni?
    bfirtl820@gmail.com
    Előre is köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  35. Nekem is legyen szíves valaki elküldeni. csenge.sulyok@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  36. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  37. Hali kérlek nekem is küldje valaki át a hatvani.rebeka04@gmail.com címre. Előre is köszönöm❤️

    VálaszTörlés
  38. Sziasztok! Nekem is valaki légyszi átküldené? A hullócsillagot es az iiluziót sem sikerül letöltenem, ha valaki ezeket is átküldené hálás lennék érte. Email cimem: redlelizabet@gmail.com Előre is nagyon köszi❤

    VálaszTörlés
  39. Eltudná küldeni nekem is valaki?! piszker.barbara@gmail.com
    Előre is köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  40. Valaki nekem is át tudná küldeni? nikolettkovacs460@gmail.com

    VálaszTörlés
  41. Kérlek szépen nekem is átküldené valaki szofia.toth2005@gamail.com ra? Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  42. Mindennel jobban szeretném elolvasni ezeket a könyveket teljesen én most vagyok ebben a korba mint a fő szereplő és nagyon el szeretném oket olvasni az e-mail címen :
    zsolnai.vivien.06@e- mail.com előre is köszönöm és kérem küldje el amint lehet oket

    VálaszTörlés
  43. Sajnos nekem sem engedi a Google Drive. Ha megoldható lenne elküldenétek?
    Lucaverek@gmail.com

    VálaszTörlés
  44. Sziasztok valaki nekem is elküldené léci? :)

    VálaszTörlés
  45. Sziasztok valaki eeltudna küldeni nekem LL Valahol c. könyvvét ?? (zsolnai.vivien.06@gmail.com) 😭😭😭😭

    VálaszTörlés
  46. Helló valaki elküldene nekem is
    feherbarbara101b@gmail.com

    VálaszTörlés
  47. Valaki eltudná nekem is küldeni az 5.rész, mert a teljes kötetet sehol sem találom. Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az e-mail címem:moncsy1111@gmail.com

      Törlés
    2. Valaki nekem is elküldené?
      Az e-mail címem: hoczkagreta@gmail.com

      Törlés
  48. Valaki nekem is elküldené légyszi a Valahol-t! Előre is köszi!
    deme.fanni03@freemail.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, nekem is el tudod küldeni?
      szkamilla44@gmail.com

      Törlés
  49. Hali nekem is el tudja küldeni az 5töt valaki?
    szkamilla44@gmail.com

    VálaszTörlés
  50. Valaki el tudná nekem küldeni LL valahol című könyvét ?? PLS
    szaszii0910@gamil.com

    VálaszTörlés
  51. Sziasztok! Nekem se enegdi letölteni :( valaki eltudja küldeni a következőre: annaszofka@gmail.com

    VálaszTörlés
  52. Hali valaki e tudná nekem is küldeni a Valahol-t! Légysziii
    deme.fanni03@freemail.hu

    VálaszTörlés
  53. Nekem is a Valaholt valaki légyszi! petruskalujza@gmail.com

    VálaszTörlés
  54. Hali! Légyszi nekem is eltudnátok küldeni a bajuszpeca@gmail.com ra? Előre is köszi :)

    VálaszTörlés
  55. Sziasztok valaki esetleg nekem is elkuldi az anganemarika3@gmail.com -ra. Elore is koszi

    VálaszTörlés
  56. Sziasztok! Beállok a sorba, én sem tudom letölteni, el tudná valaki küldeni nekem is a dancsivokk@citromail.hu címre? Előre is köszönöm:)

    VálaszTörlés
  57. Sziasztok! Én is pánikba estem, mert nem tudtam letölteni sehonnan, mert ugye ez a link nem működik, és kicsit előreolvastam, és megtaláltam az egyik megjegyzésben, én onnan le tudtam tölteni, csak gondoltam szólok :). Bemásolom:
    Névtelen2018. június 9. 3:54
    ITT LETÖLTHETŐ
    https://drive.google.com/file/d/0B-yw6Xgd0kRaZXMtT0hsa3JVd0E/view
    Jó olvasást!

    VálaszTörlés
  58. Sziasztok!😊
    Ha valakinek még nincs meg a Valahol , az facebookon a Leiner Laura Könyvek! -oldalon meg találja a fájloknál egy picikével lentebb , én is most töltöttem le! 😇
    Jo olvasást!😍

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaaj elnézést, a Valaholt sokáig kerestem és eltévesztettem mert be rögzült hogy azt keresem, 😂😂😵
      Az Egyszert akartam irni! 😂😂😂 !!!

      Törlés
    2. Szia Át tudnád küldeni?
      Mert én nem találom ott!!!

      Törlés
  59. Nekem küldd el kérlek. lengyelannamarta@gmail.com

    VálaszTörlés
  60. Nekem is eltudnád valaki küldeni, légyszi?! Köszönöm!
    Email comeme: pulailaura15@gmail.com

    VálaszTörlés
  61. Nekem is eltudná valaki küldeni a Valaholt? Nagyon meg köszönném!!!
    arnoldkulcsar2004.arni@gmail.com

    VálaszTörlés
  62. Valaki el tudna nekem is lecci kuldeni? <3
    KovacsBogi04@gmail.com

    VálaszTörlés
  63. Nekem is elküldi valaki légyszi?
    mogyi.andi16@gmai

    VálaszTörlés
  64. Nekem is elküldené valaki? anna.zdroba2004@gmail.com

    VálaszTörlés
  65. Nekem is el tudná valaki küldeni?
    szaboreka201@gmail.com

    VálaszTörlés
  66. Nekem is el tudnád küldeni légyszi sűrgős lenne !
    Vargapepi@gmail.comra
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi az elején a v kicsi
      Sűrgős lenne köszönöm

      Törlés
  67. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  68. Nekem is eltudná valaki küldeni?
    sevelin343@gmail.com
    Előre is köszönöm ❤️

    VálaszTörlés
  69. Nekem is eltudná valaki küldeni a Valahol c. részt mert nagyon szomorú vagyok hogy itt se tudom letölteni meg sehonan máshol de nagyon kíváncsi vagyok hogy mitőrténik tovább. Előre is köszönöm. Ja az e-mail cìmem: csorgo.ilona45@gmail.com❤️❤️

    VálaszTörlés
  70. Valaki el tudná küldeni LL.VALAHOL C. könyvet
    bogibaba2001@gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  71. Valaki el tudná küldeni boglarkaszucs15@gmail.com címre? ��

    VálaszTörlés
  72. Szia! El tudnád küldeni erre az email címre?:vrglll@citromail.hu

    VálaszTörlés
  73. Valaki kérlek nekem is elküldené? soosflora2005@gmail.com Előre is köszönöm!☺️

    VálaszTörlés
  74. Valaki nekem is el tudna kuldeni a valaholt
    Pls bihari.csepke@gmail.com

    VálaszTörlés
  75. Sziasztok! Valaki nekem is eltudja küldeni a Valaholt?
    luszi.2014@gmail.com
    Előre is köszönöm!🙂☺

    VálaszTörlés
  76. Valaki nekem is elküldené a valaholt? npetra2006@freemail.hu és ha lehet akkor a nemeserzsi@gmail.com
    Előre köszi😁

    VálaszTörlés
  77. Valaki nekem is el tudná küldeni mert nekem se nyitodik meg. Elore is nagyon koszi🙂 gmail:kovacskinga32@gmail.com

    VálaszTörlés
  78. Valaki el tudná nekem is küldeni emailben(nyarybo@gmail.com) a Valaholt? Hiába linkeltek néhányan a kommentekben, nem tudom megnyitni sajnos...

    VálaszTörlés
  79. Ém sem tudom letölteni a valaholt.ha lehet nekem is elkülditek mailon?(andrassy.anna007@@gmail.com)

    VálaszTörlés
  80. Sziasztok! El tudná valaki küldeni nekem is? Előre is köszi! ildimilak08@gmail.com

    VálaszTörlés
  81. Valaki el tudná küldeni nekem pdamokoskarolina@gmail.com címre a valaholt?

    VálaszTörlés
  82. Valaki eltudná nekem is küldeni a Valahol-t?
    doraosztolykan@gmail.com

    VálaszTörlés
  83. Valaki eltudná küldeni nekem is a valahol-t és az egyszer -t?
    noni19990819@gmail.com

    VálaszTörlés
  84. Valaki nem tudná nekem is elküldeni a Valaholt? Előre is köszönöm!
    codhm@freemail.hu

    VálaszTörlés
  85. Nagyon megköszönném ha valaki nekem is elküldené pdfben a Valaholt😊😊
    jekkbianka@gmail.com

    VálaszTörlés
  86. Légyszíves nekem is küldjétek el Gmail én mert nem tudom letolteni!
    norakepes07@gmail.com

    VálaszTörlés
  87. Nekem is elküldi valaki előre köszönöm @nyuszi.muszi@upcmail.hu

    VálaszTörlés
  88. nyuszi.muszi@upcmail.hu
    Bocsi elrontottam

    VálaszTörlés
  89. Nem lehet letolteni hülyeség az egész.. 😬😬

    VálaszTörlés
  90. Nekek is eltudja valaki küldeni?
    tompacsilla@freemail.hu
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az 5. része kellene
      tompacsilla@freemail.hu
      Előre is köszönöm

      Törlés
  91. Sziasztok, ha nem nagy kérés, nekem is átdobná valaki, nagyon megköszöném! :)
    Bogi472246@gmail.com

    VálaszTörlés
  92. Sziasztok, valaki nekem is eltudná küldeni a linket? Köszi! vani.matejka12@gmail.com

    VálaszTörlés
  93. Sziasztok! Nekem is eltudnátok küldeni!?
    zsanikiraly112@gmail.com

    VálaszTörlés
  94. Sziasztok! A valaholt én sem tudom letölteni.
    Elküldené nekem is valaki?
    huslickabianka1@gmail.com

    VálaszTörlés
  95. Sziaszto valaki nekem is el tudna kuldeni a következő email címre: nora.botos2002@gmail.com. Előre is köszönöm😊

    VálaszTörlés
  96. Valaki nekem is el tudná küldeni a következő e-mail címre: lauraballo@freemail.hu. Köszönöm szépen! ��

    VálaszTörlés
  97. sziasztok valaki nekem is el tudja küldeni a valahol-t? email: vkmayus@gmail.com előre is nagyon köszönöm

    VálaszTörlés
  98. Légyszi nekem is küldjétek már el

    VálaszTörlés
  99. Légyszi nekem is küldjétek már el

    VálaszTörlés
  100. Valaki nekem is el tudná küldeni?
    kosztolni.kata@gmail.com

    VálaszTörlés
  101. Sajnos én sem tudom letölteni Leiner Laura Valahol (Bexi 5.) című könyvét. Légyszi valaki el tudná küldeni vizvari.viktoria2001@gmail.com e-mail címre? Köszönöm

    VálaszTörlés
  102. Sziasztok! Valaki nekem is eltudnád küldeni a szorancsa333@citromail.hu email címre?

    VálaszTörlés
  103. Sziasztok! Nekem is eltudná küldeni valaki erre az email címre? kamial@citromail.hu

    VálaszTörlés
  104. Nekem is pls a nagy2007gyongyi@citromail.hu küldjetek el pls

    VálaszTörlés
  105. Nekem is el tudná küldeni valaki pls? Mert nem tudom letölteni. Erre az e-mail cimre kérlek: tancibf@gmail.com

    VálaszTörlés
  106. Sziasztok! Nagyon szépen kérek valakit, legyen olyan kedves, és küldje el nekem a Valahol pdf változatát,mert èn sem tudom letölteni.
    A cìmem: rekakeszthelyi8@gmail.com
    Előre is köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  107. Hali!
    Valaki nekem is elküldené?
    Email: szorancsa333@citromail.hu

    VálaszTörlés
  108. Hali valaki nekem is elküldené?
    Email: fruzsi200416@gmail.com

    VálaszTörlés
  109. Sziasztok! Eltudná nekem valaki küldeni a linket?
    reka.panna200122@gmail.com

    VálaszTörlés
  110. Sziasztok! Valaki esetleg nekem is el tudná küldeni?
    Email: zsreni2001@gmail.com

    VálaszTörlés
  111. Kérlek valaki elküldené nekem?
    ( v.oberkirsch@gmail.com ) kérlek, máshol nem találom, és nincs meg a könyv, de már elolvastam a 4. Részt :(

    VálaszTörlés
  112. Valaki el tudná nekem küldeni emailbe a valahol nagyon fontos lenne előre is köszönöm szépen ( bordenandi1499@gmail.com) 😍😘

    VálaszTörlés
  113. Nekem is eltudnátok küldeni, légyszi?
    Előre is köszönöm szépen! Ezer hálám! 😊😁
    koczkabarbi19@gmail.com

    VálaszTörlés
  114. Átküldenéd nekem is légyszi?
    esztikeregina@gmail.com névre?
    Köszii

    VálaszTörlés
  115. Nekem is valki előte is köszi Nikol19900301@gmail.com

    VálaszTörlés
  116. Sziasztok. Valaki eltudná küldeni nekem is? Fontos lenne. Csaszarlaszlo2003@gmail.com
    Köszönöm annak aki elküldi.

    VálaszTörlés
  117. Szisztook, nekem is valaki at tudja kudldeni?
    Nagyoonnn megkoszonnem!❤
    E-mailem: dorcigyor@gmail.com
    Igazi rajongo vagyok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Valószínűleg nem fogják elküldeni nekem sem küldték hiába kértem.

      Törlés
  118. Légysz nekem is külgyétek át a valaholt a verarevuti@gmail.com gmailcímre köszi előre is

    VálaszTörlés
  119. Nekem is már légyszives⬇️
    spekkerregina@gmail.com
    Előre is köszönöm❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziasztok! Segítsetek legyetek szívesek! Itt a bezártság idején a lányomnak a 4.5.6. részt a következő emailre : juhaszjutka66@gmail.com. Köszönöm előre !
      :)

      Törlés
    2. Sziasztok. A Valaholt nekem is átkukdené valaki? Nagyon szépen köszönöm! dkucsinka@gmail.com

      Törlés
  120. Valaki PLS küldje el nekem a ide! napsugarkovacsdala@gmail.com Köszönöm előre is.

    VálaszTörlés
  121. Sziasztok. Nem tudom még ki mennyire nézi az oldalt, de valaki nem tudná nekem is elküldeni? badersofi05@gmail.com

    VálaszTörlés
  122. Sziasztok kerlek elkuldi nekem is valaki? leonettaforever19@gmail.com

    VálaszTörlés
  123. Valaki elküldené heltay.bogi@gmail.com 😅 köszönöm!

    VálaszTörlés
  124. Valaki elküldené heltay.bogi@gmail.com 😅 köszönöm!

    VálaszTörlés
  125. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  126. Sziasztok! Kérlek nekem is el tudná valaki küldeni e mailben? Ha válaszok a kommentemre akkor megadom az e mail címem

    VálaszTörlés
  127. Sziasztok! Kérlek nekem is el tudná valaki küldeni e-mailben?
    moremelinda06@gmail.com

    VálaszTörlés
  128. Sziasztok!Valaki elküldi nekem a Valaholt mert egyszerűen szerelem vagyok a Bexi sorozatba.Köszi előre is!
    fruzsinahegedus@gmail.com SOS😭

    VálaszTörlés
  129. (Nem tudom az előző kommentem meg van e még)De kérlek valaki küldeje el nekem a Valaholt mert egsazerűen szerelmes lettem ebbe a sorozatba.Nagyon köszi!
    fruzsinahegedus@gmail.com

    VálaszTörlés
  130. Sziasztok ha leheteséges akkor valaki eltudja nekem küldenia Valahol c. Könyvet a hannaosztrovszki@gmail.hu-ra?!

    VálaszTörlés
  131. Sziasztok valaki nekem is el tudná küldeni emailban? sitamadelina18@gmail.com előre is köszi :)

    VálaszTörlés
  132. Sziasztok valaki nekem is el küldi?
    nrita357@gmail.com

    VálaszTörlés
  133. Sziasztok! Kérem szépen nekem is elküldhetitek? Ezen a címen
    bartoshnikoletta@gmail.com

    VálaszTörlés
  134. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés