2016. október 27., csütörtök

Jamie McGuire - Gyönyörű sorscsapás (1-3.)

Az ​​új Abby tökéletes. Nem iszik, kerüli a káromkodást, a pólói kifogástalan rendben sorakoznak a szekrényében – azt hiszi, elegendő távolság választja el a múltjában rejlő sötétségtől. De amikor megérkezik a legjobb barátjával, Americával a főiskolára, az új élet felé vezető útja gyorsan megváltozik. 
Travis izmos testét tetoválások borítják, tipikus laza srác, azt testesíti meg, amire Abbynek szüksége van – és amit szeretne elkerülni. Abby távolságtartása felkelti a kíváncsiságát, és cselhez folyamodik egy egyszerű fogadás segítségével: ha ő veszít, önmegtartóztató marad egy hónapig, ha Abby marad alul a játszmában, Travisnél fog lakni ugyanennyi ideig. Travis nem is sejti, hogy a párjával hozta össze a sors, akármelyikük is nyer. 
Szerelem és játék keveredik a népszerű írónő, Jamie McGuire regényében, amely a fiatal olvasók körében nagy népszerűségre számíthat. Ne hagyd ki, játszd meg te is a tétjeidet! Szerinted Abby nyer vagy Travis? Vagy ebben a játékban nincsenek vesztesek?
LETÖLTÉS Jamie McGuire - Gyönyörű Sorscsapás






Végre itt van a New York Times sikerlistás Gyönyörű sorscsapás nagy izgalommal várt folytatása! Lehet-e túlságosan szeretni? Travis Maddox két dolgot őrzött meg az anyja halálos ágyán mondott szavaiból: Nagyon szeress! És még keményebben küzdj! A Veszedelmes sorscsapásban Travis életét könnyűvérű lányok, illegális fogadások és az erőszak teszik ki. De éppen akkor, amikor legyőzhetetlennek érzi magát, Abby Abernathy térdre kényszeríti. Minden éremnek két oldala van: a Gyönyörű sorscsapásban Abby mondta el, hogy látja a szerelmüket. Most elérkezett az idő, hogy Travis szemén át lássuk kettejük kapcsolatát, és újabb részletekre is fény derüljön.
LETÖLTÉS Jamie McGuire - Veszedelmes sorscsapás









TUDJÁTOK, HOGY ABBY ABERNATHY VÁRATLANUL MRS. MADDOX LETT. DE MI HÚZÓDIK MEG A NAGY ESEMÉNY HÁTTERÉBEN? Miért kérte meg Abby Travis kezét? Milyen titkokat osztott meg egymással Abby és Travis a szertartás előtt? Hol töltötték a nászéjszakájukat? Ki tudott még az eseményről… és miért nem árulta el senkinek? Abby és Travis szökése körül mindent a legnagyobb titok övezett… egészen mostanáig. A Gyönyörű sorscsapás és a Veszedelmes sorscsapás rajongói minden kérdésükre választ kapnak az esküvő (és a nászéjszaka!) viharos történetében, és mint a nagyszerű történetek esetében, erre is érdemes volt várni!

LETÖLTÉS Jamie McGuire - Gyönyörű esküvő

87 megjegyzés:

  1. Nekem vmiért nem engedi lerltölteni, azt írja ki a drive, h engedély megtagadva. Valaki tudna kérlek segíteni?
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. El tudod legyszives küldeni nekem itt az e-mailem : lakatoslorena2004@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Szia, nekem is el tudod küldeni? magoryzsofia@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  4. Szia!



    Szeretném ha elküldenéd a következő könyveket ide: ebeliczki@gmail.com

    Jude Deveraux - Fénylő lovag

    Kinley MacGregor - Lángoló ​szenvedély (MacAllister testvérek 2.)



    Előre is köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  5. Valaki segítene nekem elküldene nekem emailben melisszajonas339@gmail.com előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  6. Valaki eltudnà nekem is küldeni mindegyik rèszèt
    Köszönöm előre is zsanika88@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok. Nekem is el tudná valaki küldeni? szephegyi.maria@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok , nekem sem engedi .
    Nekem is eltudná küldeni ?
    Köszönöm .
    vivien.koscso@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok nekem is el tudna valaki kuldeni az összes részt? jakab_melinda@yahoo.com

    Előre is koszonom

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok!
    Én is megköszönöm, ha elküldi vki mind3 részt.
    benko.erna@gmail.com
    Köszi

    VálaszTörlés
  11. Szia
    Nekem is eltudnád esetleg küldeni?
    gvikicica@gmail.com
    Köszönöm szépen előre is.

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok!
    Nagyon örülnék, ha nekem is el tudná valaki küldeni. Előre is köszönöm! 82mmeli@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok,
    Kérlek valaki nekem is elküldené mind három részt a gyönyör sorscsapásból
    Köszönöm
    tigris0127@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok valaki bekem is el tudná küldeni az összes részt?
    csakvarialexandra9@gmail.com

    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok ☺️ nekem is el tudná küldeni mind a 3 részt? Nagyon hálás lennék érte! assztor947@gmail.com köszönöm ☺️

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok valaki el tudja küldeni nekem a harmadik részét ? zoeanett@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok! Szeretném elkérni mind a három részt! gzsanda@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok
    Én is szeretném mind a 3 részt . Megköszönném ha valaki el küldené. drajkoadrienn@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  20. Szia eltudná küldeni valaki?.Nagyon megköszönném
    heindlzsuzsanna@gmail.com

    VálaszTörlés
  21. Sziasztok! Szeretném elkérni mind a 3reszet . Gyönyörű sorcsapást.Nagyon Meg köszönöm . gergelymelinda1982@gmail.com

    VálaszTörlés
  22. Szia el tudnád nekem is küldeni lakatoshajnalka63@gmail.com előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  23. Valaki nekem is eltudná küldeni mind a 3részt? ttimea0313@gmail.com

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok! Valaki nekem is el tudná küldeni mind a 3 részt? Nagyon szépen köszönöm. renatabalogh925@gmail.com

    VálaszTörlés
  25. En is szeretnem kerni a 3 reszt ha lehet :) magyarskulteti@gmail.com

    VálaszTörlés
  26. Sziasztok! Valaki el tudná küldeni nekem mind a 3 részt? Előre is köszi
    paulovics30@gmail.com

    VálaszTörlés
  27. Sziasztok!
    Valaki eltudná küldeni mind a 3-részt?
    veghelyikrisztina@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  28. sziasztok !
    valaki nekem is el tudná küldeni mind a 3 részt ?
    hevesiaida93@gmail.com
    előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  29. Sziasztok!
    Nekem is el tudná küldeni a 2-3 részt?Előre is köszönöm 😊
    eva.boni1986@gmail.com

    VálaszTörlés
  30. Sziasztok!
    Nekem sem engedi sajnos letölteni, ezért nekem is el tudná valaki küldeni őket?
    brebus05@gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  31. Sziasztok
    Akinek megvannak a könyvek nekem is el tudná küldeni? Nagyon szépen köszönöm!!!

    dora.gergelics@gmail.com

    VálaszTörlés
  32. Sziasztok, akinek megvannak a könyvek át tudná küldeni, nem enged be sajnos a drive. Email: kovzsuzsjud87@gmail.com

    Köszönöm szépen! :)

    VálaszTörlés
  33. Sziasztok.

    Én is szeretném a 3 részt akinek meg van.
    Email címem: wiwi0531@gmail.com

    Köszönöm :)

    VálaszTörlés
  34. Sziasztok!
    Esetleg valaki nekem is el tudná küldeni mind a 3 részt a sohbiaaa@gmail.com email címre?
    Előre is nagyon szépen köszönöm!!

    VálaszTörlés
  35. Sziasztok! Vki eltudja küldeni a 2,3. részt, nem tudom letölteni.
    arvai.martina@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  36. Sziasztok! Én is szeretném. tillingernezsuzsi@gmail.com köszönöm

    VálaszTörlés
  37. Sziasztok! Én is szeretném kérni, ha megoldható. Az e-mail címem adamzsu80@gmail.com. Előre is köszönöm. 😊

    VálaszTörlés
  38. Sziasztok. Valaki el tudná küldeni nekem is mind a három részt? Valamiért nem engedi le tölteni.
    kaluparannazsofia@gmail.com

    VálaszTörlés
  39. Sziasztok valaki nekem is eltudná küldeni email-be az első részt?(Gyönyörű sorscsapás) előre is köszönöm.
    barathfruzsina08@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, ha megkaptad eltudnád küldeni nekem is az első részt?
      varsanyipati@gmail.com
      köszönöm

      Törlés
  40. Valaki nekem is legyen szíves elküldeni emailba a három részt
    angyalka0113@gmail.com

    VálaszTörlés
  41. Szia/sziasztok valaki nekem is elküldené mind a 3 könyvet brigi199108@gmail.com köszönöm

    VálaszTörlés
  42. Sziasztok!valaki át tudná nekem is küldeni mind a 3.részt?valamiért nem engedi letölteni.ancsan.aniko00@gmail.com köszönöm!

    VálaszTörlés
  43. Sziasztok valaki nekem is el tudná küldeni az összes részt?
    s.kittike0307@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  44. Sziasztok! A 3. Részt el tudná küldeni nekem is valaki a kelekutya@gmail.com email címre? Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  45. Sziasztok! Az 1.Részt el tudná küldeni nekem is valaki a forraiahota@gmail.com email címre? Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  46. Sziasztok elkérhetném valakitől mind a 3 részt? Kapoliedi129@gmail.com

    VálaszTörlés
  47. Sziasztok
    Elkérhetném mind a 3rész valakitől? monika.visnyei@gmail.com

    VálaszTörlés
  48. Olvasni szeretnék

    VálaszTörlés
  49. Sziasztok! Szeretnèm èn is elkèrni mind a három rèszt! ☺️ hajni001@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  50. Sziasztok, valaki eltudná küldeni mind a 3 részt? ☺️
    biancatoth321@gmail.com

    VálaszTörlés
  51. Sziasztok valaki el tudná küldeni mind 3 részt? Georginatoth431@gmail.com
    Előre is köszi 🥰

    VálaszTörlés
  52. Sziasztok akinek esetleg meg van már a könyv pdf formátuma el tudná nekem küldeni
    Cieslar.ingrid@gmail.com
    Előr is köszönöm

    VálaszTörlés
  53. Sziasztok valaki el tudná küldeni? Előre is köszi!
    Kittikis056@gmail.com

    VálaszTörlés
  54. Sziasztok. Valaki nekem is eltudná küldeni, mind a 3 részt? Előre is nagyon köszönöm!
    @panyikfanni14@gmail.com

    VálaszTörlés
  55. Sziasztok! Valaki nem is el tudja küldeni mind a 3 részt esetleg? Nagyon megköszönném!
    nagykutasinoemi.@gmail.com

    VálaszTörlés
  56. Sziasztok! Valaki el tudja kuldeni mind a harom reszt? Email: lukacsviktoria9307@gmail.com

    Koszonom!

    VálaszTörlés
  57. Sziasztok.
    Valaki eltudná küldeni mind a három részt?
    barathfruzsina08@gmail.com
    Előre is köszönöm❤️

    VálaszTörlés
  58. Sziasztok
    Esetleg nekem is el tudná valaki küldeni az összes részét?
    Köszönöm szépen
    karnertimea1@gmail.com

    VálaszTörlés
  59. Sziasztok! Nekem is át tudnátok küldeni nekem a részeket? fancsolin@gmail.com

    VálaszTörlés
  60. Sziasztok! Esetleg nekem is el tudja küldeni vki a könyveket pdf formátumban? Előre is köszönöm. :) adam.zsuzsu@gmail.com

    VálaszTörlés
  61. Hali! Szeretném én is elkérni a sorozat első három részét! köszi! e-mail: floraa3@gmail.com

    VálaszTörlés
  62. Sziasztok nekem is valaki el tudná küldeni.: miko.niki98@gmail.com mind a 3 részt köszönöm

    VálaszTörlés
  63. Sziasztok!
    Valaki esetleg tudna segíteni nekem a gyönyörű esküvő elküldésében?

    vivikeabraham@gmail.com

    Köszönöm előre is! ☺️

    VálaszTörlés
  64. Sziasztok
    Nekem is el tudná valaki küldeni a 3 könyvet köszönöm.
    ferenczpetraa@gmail.com

    VálaszTörlés
  65. Sziasztok!
    Valaki tudna nekem segíteni? És elküldené emailben?
    Nem engedi letölteni.
    Előre is köszönöm,
    vivien.vig0512@gmail.com

    VálaszTörlés
  66. Sziasztok!
    Nekem is eltudná valaki küldeni mind a 3 részt?
    Köszönöm.
    szilifanni420@gmail.com

    VálaszTörlés
  67. Sziasztok! Szeretném elkérni a 3 részt. p.csomosdora@gmail.com Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  68. Sziasztok. Szeretném elkérni mind a három részt. Köszönöm ha valaki elküldi ♥️ tothdorona@gmail.com

    VálaszTörlés
  69. Sziasztok
    Szeretném elkérni én is mind a 3 részt, akinek megvan! Köszi
    elek.klau@freemail.hu

    VálaszTörlés
  70. Üdv Mindenkinek!
    Eltudna valaki nekem küldeni mind a 3 részt a reka.kadar87@gmail.com-ra.
    Koszonom szépen előre is!
    További szep estet!

    VálaszTörlés
  71. sziasztok el kérhetném én is
    jucomuco28@azet.sk

    VálaszTörlés
  72. Sziasztok! Nekem is valaki eltudná küldeni mind a 3 részt? Előre is köszönöm! nyuszomuszo20@hotmail.hu

    VálaszTörlés
  73. Sziasztok nagyon örülnék ha valaki nekem is el tudná küldeni.
    hidvegi.beata75@gmail.com
    Köszönöm.

    VálaszTörlés
  74. Sziasztok meg kapta mar valaki a könyveket? Sajnos én sem tudom le tölteni ha valaki el küldené azt nagyon megköszönném :) naramaci277@gmail.com

    VálaszTörlés
  75. Sziasztok! Sajnos én sem tudtam letölteni! Valaki átküldené a sorozatot email-ben? Előre is köszönöm dancsaandrea@freemail.hu

    VálaszTörlés
  76. Sziasztok! Valaki át tudná küldeni a részeket email-ben?
    Előre is köszönöm
    Szappanosbettina@freemail.hu

    VálaszTörlés
  77. Sziasztok! Sajnos én sem tudtam letölteni! Valaki átküldené a sorozatot email-ben? Előre is köszönöm.
    romannikoletta20@gmail.com

    VálaszTörlés
  78. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  79. Sziasztok! Elküldené nekem is valaki mind a 3 részt. Köszönöm!
    huszarroberta20@gmail.com

    VálaszTörlés
  80. Sziasztok! Nekem is el tudná küldeni valaki mind a 3 részt?
    viky.viki07@gmail.com

    VálaszTörlés
  81. Valaki el tudna küldeni nekem is az 1 és 3 részt? Köszi
    bartokreka81@yahoo.ro

    VálaszTörlés
  82. Sziasztok! Szeretném én is mind a három részt, akinek megvan esetleg elküldené.

    anitab172@gmail.com

    VálaszTörlés
  83. Sziasztok, lenne valaki olyan kedves elküldenétek mind 3 részt, hálás lennék :* fneildiko95@gmail.com

    VálaszTörlés
  84. Sziasztok, nekem sem engedi letölteni, valaki elküldené az e-mail címemre? mirulino21@gmail.com. Köszönöm szépen.

    VálaszTörlés