2017. július 6., csütörtök

Lucy Keating - Álomgyár (IDEIGLENESEN NEM MŰKÖDIK A LINK!!)

Alice, mióta csak az eszét tudja, Max-ről álmodik. Minden nap, elalvás után bejárják a világot, egzotikus helyekre utaznak, beszöknek a Louvre-be, vagy épp egy piramis tetején piknikeznek. És az ezernyi mesés kaland során egymásba szeretnek. De ez mind csak álom… Max ugyanis nem létezik. Legalábbis a lány ezt hiszi… 
Alice édesapjával Bostonba költözik, és amikor belép új iskolájában az osztályba, Maxszel találja magát szemben. De a valóság más, mint Alice fantáziájában. A fiú kimért, és ráadásul van barátnője. És az ismerkedés korántsem olyan tökéletes, mint azt a lány remélte. 
Amikor pedig kiderül, hogy Max álmai is régóta Alice-ről szólnak, a képzelet és a valóság egyre inkább kezd összemosódni. Úgy tűnik, véget kell vetniük a közös fantáziáknak, ezért mindent megtesznek, hogy kiderítsék a rejtélyes közös látomások okait. 
De annak, aki álmában lesz szerelmes, elég-e valaha is a valóság?

LETÖLTÉS - IDEIGLENESEN NEM MŰKÖDIK A LINK!!

7 megjegyzés:

  1. Hello
    Csak nekem írja hogy hibás a formátum? Ha nem akkor légyszi cseréljétek mert nagyon szeretném elolvasni ☺️

    VálaszTörlés
  2. nekem sem jön be
    nagyon jó lenne elolvasni

    VálaszTörlés
  3. Hogy kell letölteni?
    Rá ő a letöltésre de nem tölti le
    Olvastam a könyvet régebben és imádtam, újra akartam most olvasni de sehol nincs meg, itt meg nem tudom letölteni

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!
    Valaki nem küldené el nekem emailben?!

    VálaszTörlés
  5. badanovicsb69@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Szia! Az álomgyárat eltudnád küldeni, kérlek szépen erre az imélcimre: gretakajcsa5@gmail.com

    VálaszTörlés