2017. május 21., vasárnap

Leiner Laura - Egyszer (Bexi sorozat 6.) - IDEIGLENESEN NEM MŰKÖDIK A LINK!!

Bexi kezd besokallni a popszakmától. A lehetőség, hogy folytathatja tanulmányait, ráadásul olyasmivel foglalkozhat, amit igazán szeret, miközben megmaradnak neki a barátai, Aszádék, Antiék, Körte és persze a legfontosabb, Nagy Márk… túl szép, hogy igaz legyen. 
Azután az őrült hét után a balatoni nyaralóban minden megváltozott, Bexi és Nagy Márk kézen fogva léptek be, hogy együtt nézzenek szembe a kiadó tulajdonosával, de nem biztos, hogy a kapcsolatuk kibírja mindazt, ami rájuk vár.

LETÖLTÉS - IDEIGLENESEN NEM MŰKÖDIK A LINK!!

155 megjegyzés:

  1. Ne haragudj ez teljesen olvashatlan, a fejezetek össse-vissza vannak, nem lehet elolvasni! ��

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. En tökéletesen el tudom olvasni , nagyon szép munka !

      Törlés
    2. Egyet èrtek OLVASHATATLAN!

      Törlés
    3. Tud valaki egy helyet ahonann normalisan letoltheto?

      Törlés
    4. Sziasztok....valaki nem tudja nekem is elküldeni pdf változatban(regina.rebeka6@ gmail.com.)Előre is nagyon köszönöm.

      Törlés
    5. Valaki elküldi nekem is normális pdf változatban?
      E-mail: harsanyikira1@gmail.com

      Törlés
    6. BOCS, DE EZ EGY RAKÁS SZ@R, NEM TUDTAD VOLNA NORMÁLISAN FELTÖLTENI???

      Törlés
    7. Olvashatatlan és homályos...
      Ha valaki tudja küldje el nekem is pls

      Törlés
    8. https://data.hu/get/10575256/Leiner_Laura-Egyszer.pdf nekem ez jó.

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. NE HARAGUDJATOK DE A KÖNY KÖZEPÉTÖL HOMÁJOSAK A BETÜK , FÖL E LEHETNE MÉGEGYSZER TÖLTENI A KÖNYVET?

    VálaszTörlés
  4. Neharagudj, de tényleg olvashatatlan! Nem tudnád mégegyszer feltölteni????

    VálaszTörlés
  5. normális pdf minőségben nincs fenn sehol?????

    VálaszTörlés
  6. Engem is érdekelne. Olvashatatlan a közepétől :(

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok senki nem tett fel azóta másik verziót?

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok.Valaki tudna esetleg küldeni egy adekvált linket,aminek segítségével letudom tölteni a Bexi sorozat 6.reszet az Egyszert.Kezdek bekattani amiert sehol nem találom normális teljes egészében.help me!!!elore is koszontem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem találom sehol és már nagyon régóta keresek egy normális változatot.

      Törlés
    2. Valaki nekem is eltűnt küldeni normális olvasható állapotban? szukanyandi47@gmail.com
      Napok óta keresem és már a sírás kerülget mert sehol nincs meg.

      Törlés
    3. Valaki küldje el légyszi az olvashtó verziót!
      kupyka00@gmail.com

      Törlés
    4. Valaki küldja át nekem is olvasható formátumban.
      sara.strelisky@gmail.com

      Törlés
  9. Én itt találtam egy másikat:http://pdfbooksforeveryone.blogspot.hu/2017/10/leiner-laura-bexi-sorozat.html?m=1

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt írja a linkre rákattintva, hogy a blog le lett törölve...

      Törlés
    2. Szia. Esetleg nem tudnád elküldeni, ha neked megvan a másik verzió

      Törlés
    3. Nekem is küldd el légyszi ide
      birobeti146@gmail.com

      Törlés
    4. Szia!Nekem is eltudod küldeni?E-mail:kirzsaszandi@gmail.com.

      Törlés
    5. Nekem is küld el kérlek.

      Törlés
    6. Nekem is .
      tothjudith43@gmail.com

      Törlés
    7. Nekem is légyszives :)
      szonjabarack@gmail.com
      Köszönöm szepeeeen

      Törlés
    8. Nekem is kérlek!
      dobazena11@gmail.com

      Törlés
    9. Nekem is kérlek küld el ivettbalta08@gmail.com

      Törlés
    10. Sziasztok! Valaki lenne olyan kedves és továbbítaná a könyvet nekem is? Előre is köszi! :)
      fanofhades17@gmail.com

      Törlés
    11. Légyszíves elküldi valaki nekem is??
      szekely.zsuzsa19@gmail.com

      Törlés
    12. szia! Nekem is eltudnád küldeni? Köszönöm!
      annaszofka@gmail.com

      Törlés
    13. Sziasztok az 5 és 6. Részt eltudna nekem valaki küldeni? lorinczviv@citromail.hu koszi

      Törlés
    14. Szia,azt írja a blog el van távolítva,esetleg ha neked megvan,nem tudnád elküldeni ? :)

      Törlés
    15. Amúgy az evelintomic@gmail.com ra kéne,előre is köszönöm

      Törlés
    16. szia nekem is el tudnád küldeni a normálisan olvasható fajtát zsanettszakal05@gmail.com köszönömm

      Törlés
    17. Szia nekem is el tudnad kuldeni kerlek
      Erre az emil-ra :matyaseliza88@gmail.co.

      Törlés
    18. Szia nekem is eltudnád küldeni a normális PDF formátumot.
      biankadrahos@gmail.com
      Köszi

      Törlés
    19. Én is nagyon örülnék neki, ha valaki elküldené az olvasható változatot. Köszönöm szépen. bacsoemilia82@yahoo.com

      Törlés
    20. Sziasztok!Valaki eltudná küldeni nekem is a pdf olvasható változatát?Előre is köszi dinnyeoutline@gmail.com

      Törlés
    21. Sziasztok! Valaki tudná továbbítani nekem is az olvasható változatát? Előre is nagyon köszönöm. kimmelalexa@gmail.com

      Törlés
    22. Nekem is kéne a 6. rész olvasható formában....
      boróka.gyorgy.@gmail.com

      Törlés
    23. Nekem is el tudnád küldeni? (tribol.emma@gmail.com)

      Törlés
  10. Szia nekem is elküldöd ide kérlek melindafekete821@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Szia nekem is küld el légyszi sürgős pathricicus@gmail .Com

    VálaszTörlés
  12. Nekem is legyen szíves valaki elküldeni. csenge.sulyok@gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  13. Nekem is valaki légyszi küldje el: klaudiazsanett@freemail.hu

    VálaszTörlés
  14. Nekem is letszi vki kuldje el czniki17@freemail.hu

    VálaszTörlés
  15. nekem elkuldene valaki legyszives edinadormany@gmail.com

    VálaszTörlés
  16. Ha valaki talál légyszi nekem is küldje el
    medgyesinagysara@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok! Valaki légyszives nekem is elküldené az olvasható válozatot a t.angi0804@gmail.com-ra? Előre is nagyon szépen köszönöm!:)

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok!nekem is elküldi valaki légxszives?
    tothabigel000@gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  19. Sziasztok! Valaki légyszives nekem is elküldené az olvasható válozatot a zigi2000@freemail.hu-ra? Előre is nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
  20. NEM SZEREPLŐ KIADVÁNYOK scharzandre39@gmail.com

    Helló
    Hiteleket kínálok magánszemélyeknek, jól tudom visszafizetni a hitel feltételeit, nagyon világosak és egyszerűek. További információért forduljon bizalommal a megbízható, biztosított finanszírozás érdekében. Ha érdekel, ne habozzon kapcsolatba lépni velem közvetlenül: scharzandre39@gmail.com

    VálaszTörlés
  21. Sziasztok! Valaki nekem is elküldené az olvasható változatot a toth.esztella@gmail.com-ra?

    VálaszTörlés
  22. Sziasztok. El tudná valaki küldeni az olvasható változatot?
    szantodora14@gmail.com

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok. El tudná valaki küldeni olvashatóan előre is köszi
    Lappo.nikolett145@gmail.com

    VálaszTörlés
  24. Valaki légyszíves küldje el nekem az olvasható változatot...előre is köszi
    patakikat3@gmail.com

    VálaszTörlés
  25. Sziasztok. Eltudná küldeni nekem is valaki az olvasható változatot. Előre is köszönöm.
    piroskamargareta52@gmail.com

    VálaszTörlés
  26. Sziasztok! Esetleg eltudná nekem is küldeni valaki az olvasható változatot? vivivarga007@gmail.com. Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  27. Sziasztok!
    Nekem is eltudná valaki küldeni?
    Előre is köszönöm.
    timea-123@freemail.hu

    VálaszTörlés
  28. Sziasztok! Nekem is eltudná küldeni valaki az olvasható változatot? emimaci19@gmail.com Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  29. Sziasztok! Valaki elküldené az olvasható változatot??? Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  30. Sziasztok! Nekem is eltudná küldeni valaki? dorinavarga011@gmail.com Előre is ķöszönöm

    VálaszTörlés
  31. Sziasztok! Nekem is valaki elküldené az olvasható változatot??? agnes.szintia@gmail.com -ra. Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  32. El tudnátok küldeni nekem is? Köszi :) kinga.a.ugron@gmail.com

    VálaszTörlés
  33. Légyszi elkülditrk nekem is? Köszi :)
    sztancsikszabinaaa33@gmail.com

    VálaszTörlés
  34. Valaki küldje el légyszi az olvashtó verziót!
    kupyka00@gmail.com

    VálaszTörlés
  35. Elkezdtem olvasni és körulbelul a 130. oldalig tökéletes volt majd egy izgalmas résznél olvashatatlan lett..:) nagyon megköszönném ha valaki el tudná nekem küldeni angelikaberei01@gmail.com e-mail címre

    VálaszTörlés
  36. Sziasztok! Valaki nekem is el tudná küldeni az olvasható változatot?
    Ide:boka.jeny@gmail.com

    VálaszTörlés
  37. Sziasztok! Nekem is el tudnátok küldeni? Előre is köszi! :)
    bodo.beatrix12@gmail.com

    VálaszTörlés
  38. Sziasztok. Valaki nekem is ek tudná küldeni? lengyelannamarta@gmail.com előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  39. megkaphatom én is egy rendes változatban?:)
    rtegze@gmail.com
    koszonom elore is<3

    VálaszTörlés
  40. Helló! Elküldené nekem is a 6-9 fejezeteket valaki? Muszáj tovább olvassam:))
    Xcrybaby@yahoo.com

    Nagyon nagyon köszi.

    VálaszTörlés
  41. Sziasztok! Nekem is eltudja valaki küldeni? Sehol nem találom én sem normális változatban. Ide: vittyike@gmail.com
    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  42. Sziasztok! El tudnátok nekem is küldeni? Nagyon örülnék neki :) doryka06@gmail .com köszönöm!

    VálaszTörlés
  43. Sziasztok!
    Elküldené nekem valaki az olvasható változatot? Email-címem: jatek.jatekok@freemail.hu
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  44. Szisztok! Nekem is eltudna kuldeni valaki az lszintia170610@gmail.comra:)?

    VálaszTörlés
  45. Légyszi küldjétek nekem is k.dorottya2004@gmail.com

    VálaszTörlés
  46. Valaki eltudná nekem is küldeni?
    fhrviktoria29@gmail.com
    Előrre is köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  47. Soha nem fogok erre választ kapni szerintem de megprobállom.Arra szeretnelek megkérni amennyiben tudtok segiteni kerlek csatolnátok nekem link formájában a 6odik rászt?
    lhenrietta2003@gmail.com

    VálaszTörlés
  48. Sziasztok! Nekem is eltudná valaki küldeni 6 részt? Előre is köszönöm!:)
    peresniki@gmail.com

    VálaszTörlés
  49. Sziasztok nekem is eltudná valaki küldeni? diuskaszabo1@gmail.com
    Előre is köszönöm:) a 6.reszt

    VálaszTörlés
  50. Hali,valakinek nincs linkje a 6. részről rendes pdf-be ? Előre is köszi :)

    VálaszTörlés
  51. Sziasztok.nincs meg véletlenül valakinek A.O.Esther Frigg rokkaja 2 része?megköszönnem.andreamitas23@gmail.com

    VálaszTörlés
  52. Sziasztok! Esetleg ha valaki megkaparintotta azóta olvasható verzióban, nagyon megkoszonnem ha elkuldene :)
    bag.barbi95@gmail.com

    VálaszTörlés
  53. Szia! Kérlek nekem is küldd el! Előre is köszönöm.
    pulailaura15@gmail.com

    VálaszTörlés
  54. Hali! Valaki el tudná küldeni nekem is? Előre is nagyon köszi. viktoriareka208@gmail.com

    VálaszTörlés
  55. Valaki eltudná nekem küldeni pdfbe ? Nagyon megkoszonnem email:fannimania@citromail.hu

    VálaszTörlés
  56. Sziasztok nekem is valaki el tudna kuldeni rendes olvashato verzioban brigencs@yahoo.com

    VálaszTörlés
  57. Sziasztok. Nekem is el tudná valaki küldeni az utolsó részt? Előre is köszönöm.
    lukacsmartina20@gmail.com

    VálaszTörlés
  58. Sziasztok. Valaki el tudná küldeni nekem is?
    eszter083126@gmail.com 👐

    VálaszTörlés
  59. Hali
    Valaki eltudná küldeni jobb verzióban nekem is.
    csapovivien25@gmail.com
    Köszönöm szépen ;)

    VálaszTörlés
  60. Sziasztok valaki nekem is eltudná küldeni az egyszert meg a maradj velemet?
    simonniki742@gmail.com

    VálaszTörlés
  61. Ha valakinek megvan elküldené ide:szepikata@gmail.com Köszönöm

    VálaszTörlés
  62. Valaki el tudná küldeni az Egyszer-t?

    VálaszTörlés
  63. Valaki el tudná küldeni az Egyszer-t? dnvedina@gmail.com

    VálaszTörlés
  64. Sziasztok valaki el tudná nekem is küldeni email matyaseliza88@gmail.com

    VálaszTörlés
  65. Nekemis légyszi elküldi valaki?
    rekakapocsi@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  66. Sziasztok valaki nekem is elküldené? Előre is köszi 😊 elizabet1229@gmail.com

    VálaszTörlés
  67. Sziasztok valaki nekem is elkuldené? Előre is köszönöm
    viktoriavincze05@gmail.com

    VálaszTörlés
  68. Sziasztok. Nekem is elküldi valaki ha nagyon szépen megkérem. Tényleg olvashatatlan....
    nomivarga333@gmail.com

    VálaszTörlés
  69. Ha valakinek megvan pdfben az egyik fentebbi linkbol, meg tudna osztani velem driveban esetleg vagy elkuldeni emailben? Nagyon koszonom❣
    bibokdora@gmail.com

    VálaszTörlés
  70. Sziasztok valaki elküldené nekem is
    unikornisvagyok32@gmail.com

    VálaszTörlés
  71. Sziasztok valaki elküldené? Előre is köszönöm
    unikornisvagyok32@gmail.com

    VálaszTörlés
  72. Sziasztok! Ha valakinek megvan az nekem is elküldené? Nagyon örülnék neki!
    gcintia705@gmail.com

    VálaszTörlés
  73. Sziasztok! Eltudná nekem is valaki küldeni?
    doraosztolykan@gmail.com
    Nagyon megköszönném!

    VálaszTörlés
  74. Sziasztok! Akinek esetleg meg van normálisba ide is eltudná küldeni?: anna.ancsan@gmail.com

    VálaszTörlés
  75. Sziasztok ! Valaki eltudna kuldeni normalis pdf formatumban ? bie.erdei10@gmail.com

    VálaszTörlés
  76. Sziasztok valaki eltudná nekem is küldeni a normális pdf változatot? Előre is köszi. e-mail: bodizsani13@freemail.hu

    VálaszTörlés
  77. Nekem is elküldené az egyszer?:)
    kozarfanni0328@gmail.com

    VálaszTörlés
  78. Nekem is elküldené valaki az egyszert?
    tompacsilla@freemail.hu
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  79. Nekem is elküldené valaki monikaszasz2006@gmail.com előre is köszi

    VálaszTörlés
  80. Sziasztok! Valaki nekem is el tudná küldeni esetleg a 6.részt?
    Nagyon nagyon kösziiiiiii előre is!

    VálaszTörlés
  81. Sziasztok! valaki nekem is el tudná küldeni?
    bokorvanessa12@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  82. Sziasztok!!!valaki nekem is el tudná küldeni a 6 részt??? kytoshi.ester@gmail.com
    Előre is köszönöm!!

    VálaszTörlés
  83. Sziasztok!nekem is eltudná küldeni valaki olvashatóan? Köszönöm
    dorottya.sari@gmail.com

    VálaszTörlés
  84. Sziasztok! Valaki nekem is el tudná küldeni a 6.részt?
    ambrusszonja17@gmail.com

    VálaszTörlés
  85. Sziasztok! Eltudná valaki küldeni a 6.részt pdf ben? Nagyon köszönöm!
    santuralexandra@hotmail.com

    VálaszTörlés
  86. Sziasztok! Kérlek szépen, valaki el tudja nekem küldeni, ha van ilyen, rendes pdf-ként, vagy legalább olvashatóan az Egyszert? Sajnos a felétől lehetetlen elolvasni, pedig nagyon szeretném kiolvasni, egyszerűen imádom ezt a könyvet... d.fleur.weasley@gmail.com az emailem

    VálaszTörlés
  87. Sziasztok!
    Valaki eltudná küldeni nekem is olvasható pdf-ben?? Köszönöm előre is!!
    Erre az email címre: lilian.greencamp@gmail.com

    VálaszTörlés
  88. Sziasztok!
    Valaki kérlek nekem is passzolja át az olvasható változatot!
    hajder.kinga7@gmail.com
    Köszi

    VálaszTörlés
  89. Valakinek van normálisabb példánya? Mindenhol kerestem és én sehol sem kapok jobbat. :(

    VálaszTörlés
  90. https://piroskakonyvtara.blogspot.com/2019/10/leiner-laura-egyszer-pdf.html?m=1
    Tökéletes, könyv formátumú verzió.

    VálaszTörlés
  91. Valaki kérlek nekem is elküldi az olvasható változatát? Nagyon hálás lennék érte,mert már mindenhol kerestem de sehol sincs!

    VálaszTörlés
  92. Valaki eltudná küldeni az olvasható változatot?
    piroskamargareta52@gmail.com

    VálaszTörlés
  93. Sziasztok, valaki légyszi el tudná küldeni nekem is olvashatóan?��
    laurakosar10@gmail.com

    VálaszTörlés
  94. Nekem is eltudnátok küldeni,legyszi!!
    Előre is ezer hála!
    Email: koczkabarbi19@gmail.com

    VálaszTörlés
  95. szia! Nem tudom te megkaptad e de ha igen eltudnad nekem kuldeni? esztipeszti2004@gmail.com
    Elore is koszi!!❤️

    VálaszTörlés
  96. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  97. Sziasztok valaki esetleg eltudnad nekem is küldeni?? magyarsziszi98@gmail.com
    Előre is köszönöm 😊😊

    VálaszTörlés
  98. Nekem is el tudná valaki küldeni?
    rebekavass886@gmail.com
    Előre is köszi!

    VálaszTörlés
  99. Sziasztok! Én most találtam egyet,ami tökéletesen olvasható. Itt a link:
    https://drive.google.com/open?id=1lCWSWqn85F6V4VywoE_t96zD2hNpNoVI
    Remélem segítettem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi nagyoooon

      Törlés
    2. Esetleg a valahol nincs meg szinten? Nagy segitseg lenne.

      Törlés
  100. Egy kis segítség
    https://data.hu/get/10575256/Leiner_Laura-Egyszer.pdf

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Esetleg a valahol cimu resz nincs meg szinten? Nagy segitseg lenne.

      Törlés
  101. Valakinek meg van az Emlékezz rám pdf formátumban? Már mindent átkutattam de sehol sem találtam.

    VálaszTörlés
  102. Itt megvan Leiner Laura összes könyve pdf-ben:
    https://piroskakonyvtara.blogspot.com/search?q=Leiner+Laura

    VálaszTörlés
  103. Ha valakinek még kellene, igaz nagyon lassan tölt le, és az végétől kezdődik, azaz visszafele, de én csak így találtam meg, és eltudtam olvasni.:http://ddl8.data.hu/get/315772/10575256/Leiner_Laura-Egyszer.pdf

    VálaszTörlés
  104. Sziasztok! Nagyon bele lendültem a Bexi sorozatba. Már másodjára olvasom ki. Először könyvben jutottam hozzá amit kölcsön kaptam. Most pedig PDF-ben próbálom újra olvasni. Valaki el tudja az e-mail-emre küldeni a teljes verziót mert itt nem akarja letölteni. Válaszotokat előre is köszönöm! balazsfulopdorottya@gmail.com

    VálaszTörlés
  105. Sziasztok
    Nekem is elküldenetek
    Orgovanleila6@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  106. Sziasztok!
    Kérlek szépen vbalaki el tudná nekem is küldeni a 6. részt? Köszönöm szépen!
    katinka.toth.hu@gmail.com

    VálaszTörlés
  107. Sziasztok! Valaki eltudná nekem küldeni a 6.részt? Előre is köszönöm! dorina.sganecz@gmail.com ❤️

    VálaszTörlés
  108. Hali! Valaki el tudná küldeni nekem az Egyszert? Nagyon hálás lennék!
    anitafazekas07@gmail.com

    VálaszTörlés
  109. Sziasztok! Eltudja valaki küldeni az Egyszert! Előre is köszönöm!
    jarabekkornelia30@gmail.com

    VálaszTörlés
  110. Sziasztok!
    Először is köszönöm annak, aki feltöltötte ezt a könyvet, mert annak ellenére, hogy nehezen olvasható, attól még jó szándékúan megosztotta velünk. De sajnos nem tudtam elolvasni. Esetleg, ha valaki el tudná küldeni erre az email címre borokanagy7@gmail.com pdf formában, nagyon megköszönném.

    VálaszTörlés
  111. International Loans Personal Loans?
    Apply for a Loan from $3,000.00 to $10,000.000
    with no collateral required
    low interest rate as low as 2%
    email: abdullahibrahimlender@gmail.com
    whatspp Number +918929490461
    Mr Abdullah Ibrahim

    VálaszTörlés

  112. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $10,050 USD every week, for six months!

    See how it works
    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up you mind before applying, straight deal...
    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address:: besthackersworld58@gmail.com or whats-app +1(323)-723-2568

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $2,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
    services, we are here for you anytime any day.
    Here is our price lists for the ATM CARDS:
    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD
    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address::besthackersworld58@gmail.com or whats-app +1(323)-723-2568

    VálaszTörlés